Thursday, April 18, 2013

Messi Hampir Kena Tembak Di Arab Saudi?

Messi Hampir Kena Tembak Di Arab Saudi?


Messi Hampir Kena Tembak Di Arab Saudi? Bintang bola sepak Argentina, Lionel Messi mengalami pengalaman yang membuatkan dia benar2 terkejut ketika tiba di Arab Saudi.

Berpunca dari seorang petugas keamanan yang membawa senapang tidak sengaja mengarahkan hujung senapangnya ke arah wajah Messi. Dengan ekspresi wajah yang agak ketakutan, Messi pun berusaha menghindari hujung senapang tersebut.


Hal itu terjadi pada saat Messi dan rakan-rakan sepasukannya tiba di Arabi Saudi. Messi dan kawan-kawan dianggap sebagai tetamu istimewa sehingga ramai pengawal lengkap dengan senjata laras panjang dikerahkan untuk menjaga Messi.

Namun penjagaan super ketat itu justru membuatkan Messi mengalami insiden mengejutkan itu. Insiden itu terjadi sekitar pukul 3 petang, saat Messi dikawal untuk menghindari beberapa orang yang ingin mengerumuninya. Akibatnya, salah seorang petugas ditolak oleh rakannya dan hujung senapangnya tepat berada di depan hidung Messi.

Messi Hampir Kena Tembak Di Arab Saudi? Nampaknya Bintang Bola Sepak Argentina, Lionel Messi Mengalami Pengalaman Yang Membuatkan Dia Terkejut Ketika Tiba Di Arab Saudi.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...