Sunday, March 11, 2012

Cara Nak Remove Facebook Timeline




Rata-rata yang mencuba applikasi Facebook yang bakal dilancarkan pada semua iaitu, Facebook Timeline ada yang berpuas hati, ada juga yang rasa rimas. Mungkin ia mengambil masa untuk pengguna membiasakan dengan paparan profile yang terbaru itu.

Dan selepas fb timeline dilancarkan, banyak cara diperkenalkan untuk remove timeline tersebut. Dan kebanyakan tidak menjadi. Kali ini admin ada jumpa cara yang admin sendiri dah cuba dan aplikasi ini memang berkesan.

Aplikasi ini hanya di'install' dalam laptop anda sahaja, ini bermakna hanya anda je yang dapat tengok fb anda kembali kepada asal. Jadi, aplikasi ini sekurang-kurangnya membantu anda agar tidak serabut untuk tengok profil sendiri.

Jadi, kepada sesiapa yang berniat untuk membuang Facebook Timeline, berikut merupakan caranya. Selamat kembali ke fb lama! Komen jika berjaya, kongsikan kegembiraan anda.


DOWNLOAD - PILIH BROWSER ANDA (VERSION 0.3)







Setelah selesai install, anda perlu tutup browser anda dan buka balik. Tolong share-kan entry ini kepada rakan-rakan anda bak kata pepatah orang putih sharing is caring . hehe


Ini pula hasil admin punya profile , hehe seronok nyerr . korang tunggu apa lagi cepat buat




Selamat mencuba !

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...