Monday, March 12, 2012

Kejam! Video kepala budak dipenggal



Umum mengetahui, Syria telah dilanda kezaliman yang terbuka apabila pemerintahan Bashar Asad telah berlaku kejam dengan membunuh beribu-ribu rakyat Syria tanpa belas kasihan. Terbaru, seorang budak perempuan telah dipenggal kepalanya oleh regim Bashar Asad dan kekejaman ini telah mendatangkan kemarahan antarabangsa.






Di atas merupakan video yang dirakamkan oleh seorang rakyat Syria berkenaan wajah kanak-kanak yang baru berusia 6 bulan yang dibunuh kejam oleh rejim Bashar Asad. Arwah Marwa Adil Bahar ini mati disembelih oleh Rejim Bashar Asad sehingga terpenggal kepala kanak-kanak tersebut. Video ini diambil selepas arwah dimandikan dan sedang dikafankan sebelum dikebumikan. Tidak boleh dibayangkan sesiapa yang melihat video ini tapi masih tidak mampu menitiskan air mata melihat kezaliman yang tidak berperikemanusiaan ini. Di bawah ini ada lagi video kanak-kanak yang dipenggal oleh regim Syria Bashar Asad. Wallahul musta’an.





Nota kaki : Budak ni suci , tak ada dosa pun . kenapa diorang ni kejam sangat ? mana perginya akal fikiran dan kewarasan anda ? :(


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...